WD-40 TOP-40

Klant

WD-40

Agency

The Line

Skills

Art direction, concept.

De eindgebruikers van WD-40 beschikken over enorm veel relevante kennis over de toepassing van het product. Om deze kennis niet verloren te laten gaan is de WD-40 TOP-40 ontstaan.

Via een brede social campagne werden de grootste fans van WD-40 geworven. Met een advertentiecampagne, gericht op klussers op Facebook en Instagram en een unieke landingspagina, werden gebruikers van WD-40 uit verschillende segmenten benaderd en geworven voor de TOP-40. De wervingscampagne resulteerde uiteindelijk in meer dan 100 aanmeldingen. De beste 40 ontvingen een gepersonaliseerd welkomstpakket.

127237087_3815810835119787_5071154212810296892_o
Mockups Design
Mockups Design
DSC_0699-LR

Van topfan naar merkambassadeur.

De WD-40 TOP-40 wordt onder andere ingezet voor online enquêtes, korte interviews, polls, challenges en andere opdrachten om waardevolle productinzichten te verzamelen en marketingmaterialen te testen. Ze dragen ook bij aan het creëren van user generated content voor alle social-kanalen.